Często zadawane pytania

Może tutaj znajdziesz odpowiedź na twoje pytanie

W jaki sposób zwrócić produkt?

Wierzymy w jakość naszych usług oraz produktów i mamy nadzieję, żę Wy również dostrzegacie te wartości.

Produkty sprzedawane na platformie naszego sklepu wyposażone są w gwarancję producenta a co ważniejsze w gwarancję satysfakcji.

Dlatego jeśli z jakiegoś powodu nie jesteś zadowolony ze swojego zamówienia to możesz je bez problemu zwrócić w przeciągu 30 dni.

Ile muszę czekać na swoje zamówienie?

Nasz sklep korzysta z tzw. magazynu rotacyjnego to znaczy, że stale staramy się nie załadowywać się towarem po sam sufit, pozwala to na ciekawsze promocje na produkty oraz na szybszą odpowiedź na promocje w hurtowniach.

W większości przypadków dostawa towaru do klienta nie powinna trwać więcej niż od 2 – 5 dni roboczych. Jednak w niektórych przypadkach dany okres jest w stanie przedłużyć się nawet do 10 dni. W takim przypadku poinformujemy klienta o zaistniałej sytuacji oraz określimy realny czas dostawy.

Jaki jest koszt dostawy na terenie Polski?

Jeśli wartość zamówienia nie przekracza 250 PLN to koszt wysyłki wynosi 9,95 PLN.

Wszystkie zamówienia powyżej 250 PLN objęte są Darmową Dostawą.

Jaki jest koszt dostawy poza teren Polski?

Z powodu dość dużych różnic w cenie dostawy poza granice Polski każda paczka rozpatrywana jest indywidualnie.

Przy zamówieniu roweru dostawa często pokrywana jest przez sklep.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury VAT?

Niema z tym najmniejszego problemu, prosimy jednak poinformować nas o chęci otrzymania faktury w momencie składania zamówienia przy pomocy „dodatkowego komentarza”.

Wyślij nam wiadomość




Sklep Rowerowy Biketopia

Szeroka 31,
82-200 Malbork

Otwarte od Poniedziałku do Piątku,10:00 – 18:00